2013
- Trainingen Omgaan met Agressie bij RABO BANKEN Westland
Trainer: Michel Theeboom - En bij WBV COMPAEN Helmond
Trainer: Yvonne Lonis
via Bureau Veiligheid
2012/2011/2010
- Diverse trainingen op het gebied van Communicatie, Leidinggeven, Klantgerichtheid en Zelfscan voor Albert Heijn, via Moovs Leiden
- Diverse trainingen voor helpdesk medewerkers van de Gemeente Den Haag (regiemodel) via Centaur Solutions
- Diverse trainingen voor medewerkers van de Belastingtelefoon TeleTrain
- Rollenspel (regiemodel) tijdens Symposium Leiderschap in Verzuim voor HAGAziekenhuis
- Rollenspellen tijdens “Reality-Check” voor medewerkers van Kenwerk (regiemodel) via Centaur Solutions
2009
- Module Communicatie, AH Amersfoort
Trainer: Annemiek Veldhuysen - Module Leidinggeven, AH Muiden
Trainer: Rinco v/d Baan - Module Leidinggeven, AH Alphen a/d Rijn
Trainer: Kees Plug - Module Klant, AH Muiden
Trainer: Paul Vronik - Module Communicatie, AH Marum
Trainer: Jolien Tielbeek - Activiteit gerichte Balietraining Apotheek Dinteloord
Trainer: Ellen Zanderink - Module Communicatie, AH Den Haag
Trainer: Robert Stegeman - Module 3 Gespreksvaardigheden, Dekamarkt Velsen-Noord
Trainer: Krista Minkhorst - Module Leidinggeven, AH Den Haag
Trainer: Rinco van der Baan - Competentie Toets (Assesment) B.O.A’s Gemeente Tilburg
Trainer: Sjors Jochems - Module Communicatie, AH Den Haag
Trainer: Ron Meeldijk - Module Klant, AH Weert
Trainer: Henny Boogers - Module Communicatie, AH Arnhem
Trainer: Karin Grijff Via Moovs, Leiden
2007/2008
- Workshop “financieel noodweer” bij Rabobank, Raamsdonksveer (regiemodel)
- Mysterie Guest bezoeken aan Het Nationaal Archief in Den Haag.
- Mysterie Guest telefoongesprekken voor de Gemeente Den Bosch. (helpdesk)
- Mysterie Guest telefoongespekken voor Hessing Supervers in Noord Holland Via Focus, Dongen